لعنت به این روزگار ناخوش احوالم...

فک کردی حال من خیلی خوبه؟؟؟؟؟؟؟
دیوونه بازی در نیار نازنین...
دیوونه میشم میزنه به سرم...
دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۶.22:10.کوچ کرده راه بی راه
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 0:51
واسه اینکه باشی تو وب...
بیام باهات بحرفم...
دلتنگیمو رفع کنی بگی خواهری غصه نخور....
باشی فقط اینکه باشی..
حسرت مونده تو دلم...
پنجشنبه پنجم اسفند ۱۳۹۵ | 21:23 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43

...........................................................................................................
_ خسته ای؟؟؟؟
+ نه...
_ پس چشــــات...
+مگه آدم مرده خسته میشه...؟؟؟
یکشنبه هشتم اسفند ۱۳۹۵ | 20:33 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43
حالا نیای خودت ضرر میکنی...
من ازین کارا نمیکنما...
قربون چشمات بشه مامانت....
فدات بشه....
بیا دخملم افرین...
دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۳۹۵ | 19:34 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43

آبجی نمیدونم کجایی؟؟
نازنینم رفتی...
رفتی تنهام گذاشتی...
ایمیلمو حذف کردم...
دیوونه بازی درآوردم...
خستم...
میفهمی ازین همه سردرگمی...
نمیشه باشی...؟؟!!!
حتی اگه خوب نباشی...
حتی اگه دعوام کنی...
نمیتونم میشه بیای...
ایمیل جدیدم هس...
نفس ابجی باش...
چهارشنبه شانزدهم فروردین ۱۳۹۶ | 19:24 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43
ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43
اصن خوب نیسم...
چقدر بدن آدما...
هیچ وقت نفرین نمیکنم...
اما امروز میخوام یه شکایت اساسی بکنم...
از آدمای بیمعرفت...
از احمقی خودم...
از نفسای گرفتم...
از هیچی و از همه چی...
وقتی کاسه صبرم میخواد بریزه یکی برش میداره خالیش میکنه...
باز باید دوباره شروع کنم...
همیشه همینه...
لعنت به همه چی تف تو روحت دنیا...
ازت بدم میاد حالیته...؟؟؟؟؟؟
پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 21:48 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43
گمت کردم...
نمیشه یه روز بیای بگی ببینمت که کجایی...
عاخه من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
تو بگو عزیز دلم....
تو بگو نفسم....
بگو چیکار کنم با این دل بیقرارم...
حالت خوبه؟؟؟؟
نمیدونم سالمی یا نه؟؟؟؟؟
خواهش میکنم باش...
جمعه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 21:53 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43
ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43
این وبلاگ خاطراتی داره واسم که با هر بار مرورشون میمیرم و زنده میشم...
پس تمومش میکنم...
بخاطر نازنینی که نیومد و گذاشت بمونم تو این وضعیت نامفهموم...
بخاطر داداشم...
بخاطر اشکایی که پای وبم ریختم...
ولش میکنم...
عزت زیاد...
همگی...
دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۶ | 0:0 | کوچ کرده راه بی راه |
ترمینال سوخته شهر ...ما را در سایت ترمینال سوخته شهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 2:43